نشست اعضای ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی

دومین نشست اعضای ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی و خدمات و تجهیزات وابسته برگزار گردید. این نشست روز چهارشنبه 10 خردادماه 1402 برگزار شد. در این نشست مهندس پوربابایی به عنوان رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه انتخاب شد.

در این جلسه مهندس رحمت الله پوربابایی مدیر عامل شرکت کویر واگن و دبیر انجمن صنایع ریلی، به عنوان رئیس ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی انتخاب شد.

این جلسه با حضور نمایندگان تشکل های صنفی مرتبط، مجری نمایشگاه شرکت میلاد نور برگزار شد. در این نشست دعوت و مشارکت گسترده اعضای حقوقی موثر و مرتبط با صنعت ریلی مطرح گردید. این موضوع در نمایشگاه دهم ریلی مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست بر ضرورت حضور و مشارکت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی بخش حاکمیتی حوزه ریلی کشور در نمایشگاه تاکید شد.

دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته که با نام بین المللی ریل اکسپو شناخته می شود. دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته از تاریخ اول تا چهارم مرداد ماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

براساس مقررات و ضوابط برگزاری نمایشگاه های بین المللی کشور، مجوز برگزاری این نمایشگاه طی شماره 1402/320/228 در تاریخ 27 فروردین ماه سال جاری از سوی سازمان توسعه تجارت ایران صادر شده است.